seo داخلی و seo خارجی.
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

معمولاً در اول قدم‌های شناخت دوره آموزش سئو با موتورهای کاوش و مباحث مرتبط با بهینه سازی، دو اصطلاح را زیاد میخوانید و می‌شنوید: seo داخلی و seo فرنگی.

این درس به تعریف و تمجید و توضیح این دو اصطلاح تخصیص یافته میباشد.

مایحتاج به تأکید میباشد که برای تکنیک‌های بهینه سازی داخلی و فرنگی درس‌های غیر وابسته‌ای در لحاظ گرفته گردیده و شود. بدین ترتیب درس حاضر، فقطً به توضیح چهار نکته‌ی کلیدی محصور شد‌ه‌است:

آیا فهرست معتبری از فاکتورهای اصلی در بهینه سازی وجود دارااست؟
طبقه‌بندی فاکتورها و تکنیک‌های بهینه سازی
تعریف و تمجید seo داخلی وب سایت
تعریف و تمجید offpage تارنما
آیا فهرست معتبری از فاکتورهای اصلی در seo وجود دارااست؟
کافی میباشد با عبارت سئو Ranking Factors در گوگل کاوش فرمائید تا ده‌ها هزار مقاله و نوشته دراین مورد پیدا نمائید (از جملهً فهرست Backlinko).

به عبارتی‌طور که در تاریخچه seo و موتورهای کاوش توضیح دادیم، الگوریتم‌های کاوش، خصوصاً موتور جستجوی گوگل، کم کم از صورت بی آلایش‌ی مکانیکی (در‌حد پژوهش کلمه ها کلیدی) به الگوهای بسیار غامض‌ی هوشمند و تطبیق‌پذیر رسیده‌اند.

بدین مفهوم که هر که به سراغ کاوش با گوگل می‌رود، با یک ماشین یادگیرنده‌ی قوی رفته که با هر سرچ یوزرها، نسبت به لحظه‌ی پیشین، هوشمند‌خیس می‌گردد و خویش را با موقعیت محیطی نو (مشمول محتوای اینترنت و نیازهای یوزرها) بیشتر و خوب تطبیق می دهد.

طبقه‌بندی فاکتورها و تکنیک‌های seo
با اعتنا به تعداد و تنوع فاکتورهایی که به حیث می رسد در seo اصلی می‌باشند، ما یحتاج میباشد که آنان‌را طبقه‌بندی کنیم تا استعمال از این فاکتورها و به‌کارگیری‌شان بی آلایش‌خیس باشد.

این نوع طبقه‌بندی‌ها به طور کاملً ذوق وسلیقه‌ای می باشند و شما هم بسته به تجربیات‌ی خویش می توانید طبقه‌بندی قابل قبولی را پباده سازی نمایید و به‌فعالیت بگیرید.

به عنوان مثالً ما در متمم دو نوع طبقه‌بندی داریم:

فاکتورهای ساختاری در مقابل فاکتورهای محتوایی (که به طور طبیعیً بر طبق آنها، تکنیک‌های ساختاری و تکنیک‌های محتوایی هم صورت می گیرند).
فاکتورهای سئوی ایجاد محتوا در مقابل فاکتورهای سئوی نوسازی و بازآفرینی محتوا (که‌این‌ها هم به طور طبیعیً تکنیک‌های خودشان را به همپا می آورند).
البته بین اشکال مجموعه‌بندی‌های قابل تصور، یک کدام از رایج‌ترین و شناخته‌گردیده‌ترین مجموعه‌بندی‌ها، تقسیم اصول و تکنیک‌های seo به دو تیم‌ی بهینه سازی داخلی (On-page بهینه سازی) و offpage (Off-page بهینه سازی) میباشد که به‌دنبال هر مورد را به طور بسیار مختصر تعریف‌و‌تمجید می کنیم





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: